Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Terveyskaista Oy 2138233-5. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.terveyskaista.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksen sisällön, kaikki hinnat sekä toimituskulut. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Voit maksaa verkkokaupassamme luottokortilla (Visa, Mastercard), verkkopankin kautta tai mobiilimaksuna. Katso lisää tietoa maksutavoista alta.

Kaikki hinnat sisältävät ALV:n ja käytettynä valuuttana on euro. Verkkokaupan maksupalvelukumppanina toimii Paytrail Oyj.

Maksutavat

Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen:

E-maksu ja korttimaksut. Asiakas maksaa tilauksensa tilauksenteon yhteydessä pankkien suojattuja internetyhteyksiä käyttäen.

Maksun voi suorittaa Osuuspankin, Nordean, Danske Bankin, S-pankin, Säästöpankin, Oma Säästöpankin, POP Pankin, Aktia Pankin, Handelsbanken ja Ålandsbankenin verkkomaksuilla.

Osuuspankin, Nordean, Danske Bankin, S-pankin, Säästöpankin, POP Pankin, Aktia Pankin ja Handelsbanken verkkomaksuissa näkyy maksun saajana tiliotteella Finnserra Oy.

Verkkopankkimaksujen Oma Säästöpankki, Ålandsbankenin, sekä korttimaksujen Visa, Visa Electron, MasterCard toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Voit myös maksaa tilauksesi käyttäen Collectorin lasku- ja osamaksua.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tuotteet lähtevät pääsääntöisesti 1–2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan www.terveyskaista.fi-sivustolla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Kiinteät toimituskulut postipaketille ovat 4,90 € ja DB Schenker noutopistepaketille 3,90 € alle 49 € tilaukselle tai 0 € kun tilaat vähintään 49 € arvosta tuotteita. Kotiinkuljetus 0 € yli 149 € tilauksiin. Toimitamme tilaukset pakettina, pakettia voi seurata lähetystunnuksella.

Noutamaton lähetys

Toimitamme tilaukset Postin tai DB Schenkerin lähetyksillä. Posti säilyttää paketteja 7 vuorokautta kaikissa noutopisteissään. Mikäli pakettia ei ole tänä aikana noudettu, palautetaan se lähettäjälle. Noutamaton lähetys ei ole kuluttajansuojalain mukainen palautus. Näissä tapauksissa veloitamme automaattisesti 15 € posti- ja käsittelykuluja rahapalautuksen yhteydessä.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme .

Palautusluvan saatuasi liitä alla olevat tiedot palautukseen:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Terveyskaista.fi:n tilausvahvistuksesta
  • Postin sopimusnumeromme asiakaspalautukselle 639265

Palautusosoite:
Terveyskaista Oy
Ilvesvuorenkatu 25
01900 Nurmijärvi

Postipaketti palautusohje

Palautus tapahtuu kätevimmin posti.fi/palautapaketti -sivun kautta. Valitse palautustavaksi Palauta lähetystunnuksella. Tarvitset siis vain saamastasi paketista lähetystunnuksen, jonka löydät isomman viivakoodin ylä- ja alapuolelta (alkaa JJFI). Saat palauttamista varten Helposti-koodin, joka tulee kirjoittaa paketin päälle. Voit jättää paketin pakettiautomaattiin tai mihin tahansa Postiin. Voit käyttää palautukseen alkuperäistä pakkausta.

Toinen vaihtoehto palautukselle on viedä paketti postin toimipisteeseen. Kirjoita paketin päälle palautusosoite sekä postin sopimusnumeromme asiakaspalautukselle 639265. Pyydä virkailijalta kuitti palautuksesta, ja säilytä se, kunnes rahat ovat palautuneet sinulle.

DB Schenker palautusohje

  1. Jos sinulla on postituspussi tallessa ja siinä vanha osoitelappu kiinni, voit laittaa tuotteen vain pussiin ja sulkea pussin. Kirjoita vielä pussin päälle näkyvästi ”asiakaspalautus”.

Jos postituspussi ei ole tallessa, voit laittaa tuotteen johonkin muuhun pussiin/laatikkoon. Kirjoita päälle ”asiakaspalautus”, DB Schenker sekä rahtikirjan numero (Lähetys-ID).

  1. Vie paketti lähimpään Schenkerin noutopisteeseen (esim. sama paikka, josta noudit paketin). Paketin palauduttua meille, hyvitämme tilauksesi sinulle.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tai postitse:

Terveyskaista Oy
Ilvesvuorenkatu 25
01900 Nurmijärvi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Terveyskaista Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.